CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 26, 2011

makan makan makan

...assalamualaikum, pembuka bicara =) 

ye .. topik kali ni pasal makan. kalu sebut je nama aku ni, ramai la kawan-kawan taw, cik nad kuat makan. bagi apa je, semua aku telan. dah mcm tong sampah.. makanan orang yang tak abes pon aku tolong perabih.. senang! konon la di bulan yang mulia ini, sambil kita beribadat pada Alla SWT, sambil-sambil la menjaga pemakanan kita. namun, niat itu hanya lah indah di mulut sahaja. tapi secara praktikal, tidak di amal kan.. okay, sungguh SEDIHH!!! 

setiap kali keluaq lepak-lepak dengan kawan, mesti aku yang paling over, makan lebih-lebih. tadi, baru je lepas makan pizza. Alhamdulillah, memang kenyang tak hengat! sampai bole keluar balik kot. makan punya la banyak. dua minggu lepas, keluar jugak dengan geng-geng ni, makan lagi. makan set-set tomyam la, apa la.. 

pahtu kat tempat keja, mak cik ni pulak rajin la suruh aku try makanan tu, ini.. dia pulak style beli banyak-banyak, aku pon terbeli banyak jugak. bawak balik makan kat rumah, last-last aku yang perabih. adeehhh!! naseb badan.

hari tu keluar dengan geng-geng usm *wani dan cauziah* makan lagi. padahal wani dengan MHU dengan cauziah makan sikit.. benda-benda depa beli kat bazar pon aku belasah walaupon perot tak izinkan.. apa la nak jadi dengan cik nad? konon masa convo nak kurus kan badan la..memang bertambah lagi ada laa...

friends, tolong la!!! asek makan je.. kadang-kadang orang pon bole confius aku dengan tong taw.. sadis betol! mari kita sama-sama pasang niat nak kurangkan makan ye =) but for those yang kurus-kurus tu tak yah la asek kata diri gemok..i jeles taw.. haha 

well guys, dah nak dekat raya kan.. tak sabar nak sambut dengan meriahnya.. yang penting, aku dah kena bagi duit raya taw.. mari la beraya dirumah... YOU akan dapat SAMPUL kosong yang sangat cntik taw.. haha

No comments:

Post a Comment

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.