CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 27, 2012

Sword Barrel

... assalamualaikum...

tahukah anda apa itu SWORD BARREL?? Oh, itu la benda yang paling aku teringin di hari perkahwinan ku kelak *berangan tak hingat lol*. SWORD BARREL ni selalunya majlis-majlis rasmi contoh macam hari perkahwinan di mana pegawai-pegawai dari badan berunifom akan kawad pedang dan pengantin akan lalu di bawah pedang tu.. alamak, tak reti sangat nak explen :'(

oleh sebab aku adalah pegawai cap ayam dari TUDM *simpanan sahaja* jadi aku dan kawan-kawan pon pergi la tolong kapten hafiz untuk mengadakan sword barrel. mulanya aku tak rela sebab baju agak muat di situ. almaklumla terlebih kecil selepas bergelar pegawai muda. tp aku gagahi jugak memperosok lemak-lemak di badan dengan cara tut tet tut tet.. :)

so mari tengok gambar-gambar yang best, lagi pon da pegawai darat yang handsome sangat! tapi adik la pula :'(

kami sentiasa bertiga









ini sangat jeles. nak jgak :'(


ha, nak habaq sikit ni, yang uniform putih tu askar tanah, kami yang biru cute miut sentiasa tu dari askar awan nano :) ce tengok yang tinggi berbaju putih tu. mengancam!!~ 


 selamat pengantin baru kapten hafiz dan puan hidayah 



Tenkiu kepada dua orang photographer yang manes and chantek ini kerana mereka la gambar kami kelihatan angun dan KURUS cangat!!~
 ambik kaw nyah, paling besaq siza ni ha.. hahha

1 comment:

  1. alaaa comey je ang weyh.. xyah duk heboh ang gemok la weyh.. aku ni terasa lebiH~

    ReplyDelete

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.