CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 1, 2012

Congratulations on your marriage

Assalamualaikum

Entry ini sememangnya di tujukan kepada adik aku, KHARULNISA NADIRAH DAN HIZAL ZAIDI juga kepada pasangan abgku, MOHAMMAD SYAUQI AL-AMUDI DAN MASLIZA atas perkahwinan mereka. ohh so sweett.. dalam setahun mak aku terima dua menantu dan dalam setahun mungkin akan terima dua cucu. aminn..!!~ xsangka masa begitu terlalu cepat. abang dan adik aku sudah menjadi milik orang. namun, namun....... sedikit tidak menjadi keraguan padaku apabila aku telah di laangkah bendul. haha.. well, kawan-kawan, kalu dah jodoh apa boleh buat kan. so persiapan yang agak dasyat pada 26 Februari lepas  .. dan tema yang telah dipilih adalah ala-ala arab. seriusly i cakap kat uolss eh ni first time kenduri konsep arab
alhamdulillah, ramai yang puji. terima kasih. jikalau ada cacat cela, almaklumlah first time kenduri kan. dari segi baju pengantin, dewan, makanan dan semua boleh dikata kan berpuas hati, xdak la perfect sangat, boleh bagi 4 bintang dari 5 bintang. 

oh ya, lupa sangat nak habaq, tarikh nikah adik aku sehari sebelum kenduri, which means on 25th la kan.. pakaian dia jugak cantik taw.. ada purdah getewww. :) alhamdulillah, hanya sekali lafaz nadirah telah sah menjadi isteri kepada jat. sangat mudah.. doaku semoga mereka bahagia sangat. jangan konfius dengan abang aku taw..dia dah lama sah jadi suami orang, cuma kenduri sebelah family aku ja x buat lagi. so untuk jimat cos, tenaga san semua-semua la, kenduri di adakan serentak. yeyyyy!!


debaran di hati pengantin hanya Allah sahaja yang tahu 



kena sign-sign lagi uolsss, aku pon heran punya la si pengantin gelabah sampai lupa sign dia macam mana.

Pengantin sebelah abang kesayangan ku


Pengantin sebelah adik kesayangan ku


kawan-kawan yang hadir
and










ME :) *malu sgt sbb rasa macam perasan jewww!!! 






sekian

No comments:

Post a Comment

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.