CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 2, 2011

selamat hari raya

assalamualaikum semua.

hari ini merupakan syawal keempat setelah kita berjaya berpuasa selma sebulan. bulan ini adalah bulan kemenangan umat Islam setelah penat berpuasa selama sebulan, beramal dan beribadat kepada Allah.. Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. duit raya pon sudah abes. haha <--- berkira yaww!!~

jadi bagaimana ampa semua beraya? ada baik ka?? aku pasti semua baik2.. alhamdulillah, tahun ni family aku dapat gathering ramai2.. and da jugak wat few jamuans makan ramai2.. syok sangat.. namun yang paling penting, aku bersyukur sangat sebab maseh dapat duit raya.. haha.. kiranya input = output.. sama balance. bila keluar, pasti ada yang masuk.. =)

sedar tak desar, sok dah nak kerja. tp still tak mematahkan semngat ku untuk teros beraya. maseh da banyak schedule open house kena attend taw.. gambr raya pulak ada..tp aku tak copy masuk laptop lagi. sebab laptop ROSAK!!! banyak entry tak banyak gambar kan? tak syok aahhh.. sebab nya aku jarang amik gambar taw... walau ada camera sekali pon.. mmg sikap mcm tu..apa pon tak boley kan...

so kawan2, selamat hari raya, maaf zahir dan batin bagi yg mengenali diriku ini .. lot of love =)



No comments:

Post a Comment

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.