CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 21, 2011

bola

Tahniah tahniah tahniah kepada skuad Malaysia..!!!!!

akhirnya indon jatuh jua. pelbagai tomahan yang telah dilemparkan di facebook semalam. sungguh haru ye kawan-kawan. *ayat skema nak mampuihh! haha.. sampai FAKRI pon kena. ada yang suruh dia stay indon la dan macam-macam lagi la.. kesian. ada jugak yang meng'edit' bagai gambar harimau membaham burung la apa la. adoi. semangat lebih! namun aku di rumah sewa mengharapkan besok cuti ja :)

nak tau tak, aku dan kawan-kawan menonton di rumah mengunakan tv yang sangat kecil bersesuaian dengan status kami sebagai orang bujang! hehe.. walaupon bujang, kami juga turut menyumbangkan suara. kalau la Taman Pekaka tu ada hari anugerah, rumah yang paling bising mesti dimenangi oleh rumah kami. rules bola haram tak paham, jerit je lebih. naseb ada mira yang sentiasa explen kat aku . tapi hakikatnya aku tak tengok sangat. takut tak dapat terima kekelahan malaysia.. cehhh,, over gitu mcm aku pemain.

bear tu kepunyaan housemate aku, FARAH WAHIDA. even dia takdak, bear jadi peneman pon takpa.. :)


anyhow kawan-kawan, Malaysia tetap menang. jadi jangan marah-marah kat fakri lagi taw.. kita semua dah membuktikan bahawa :

_________________________((^^MALAYSA BOLEH^^))___________________________
^
^
^
^
^
jom makan eskreemmm !

1 comment:

  1. perlu keh ada gmbar eskrem kat bawah tuh.. haiiiyaaaak!!!

    ReplyDelete

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.