CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 27, 2011

Bila sudah gatai :)

..assalamualaikum..

bosan gileerr yaww!! sementara nak tunggu bahan-bahan kimia di campur aduk, aku stalke lah page Zul Ariffin yang handsome tu.. sekali stalke page Abby Abadi yang cute tu.. hurmm, kenapa harus mereka berpisah??? *tak tahu la.. jadi bila asek tengak gambr Zul tu, asek terbayang je kalu aku dapat bf mcm tu, haih laa.. memang terjaga kemas la dia kat rumah.. and aku rasa aku akan merana sebab dia handsome sangat, ramai perempuan terkejar-kejar. hahak!!~ penah la aku menyuarakan pendapat kat housemate ku, 'macam nak hantar message je kat Zul Ariffin yang aku suka kat dia sebab handsome sangat..' haha.. adakah..??? bila mula gatai, macam ni la jadi nya.. tambahan pulak, semua perempuan single pulak dalam villa tu, jadi mengatai tak hengat la.. hehe.. tapi tak pe la, bukan apa pon, saja syok-syok.. sekadar hiburan kan.. tapi kalu la dapat Zul Ariffin yang betol, aahhh, seronok.. tak keluar rumah la aku menghadap muka beliau yang handsome :) 

time bosan-bosan macam ni, aku bole pulak edit gambar kami.. tapi takde la macam real sangat kan.. tak reti la nak buang masa belajaq-belajaq edit gambr sampai look exactly amik gambar berdua.. hehe.. cuma hanya mampu wat ini sahaja:



hehe.. sukerr sukerr sukerrr sampai tataw nak habaq cenaaaaa... oh Tuhan, mungkin kah kami ada jodoh???.. haha.. sory yea, ini hanya saja-saja n suka suki.. bukan selalu gedik-gedik macam ni *hanya dalam blog sahaja. padahal selalu sangat mengedik kat villa. :)

3 comments:

  1. eh tetibe macam ade iras pulak kak nad ngn zul tu. haishhh. ni jeles ni. dan tetibe dlm gmbaq tu zul nampak hensem. hahaha. *tetibe sgt

    ReplyDelete
  2. haha.. semua tetiba kan.. kak nad pon tetiba gatal.. aaahh, rasa cm nak post kat fd dia jeeww.. haha

    ReplyDelete
  3. mmg terkenal pun ang tu gatal..kih3 jiran aper cerita babe!

    ReplyDelete

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.