CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 6, 2011

serupa

gilaa lama tak update blog, bersawang gileeww.. haha.. sebab kunun-kunun busy la kan, tapi tataw apa yang busy, paper student da yang tak mark lagi, experiment lagi-lagi la tak abes lagi. apa yang busy pon tataw la. saja nak havoc bagi taw kat semua yang AKU NI BUSY GILA SAMPAI NAK KENTUT PON TAK SEMPAT!!! :)

hari ni aku nak kongsi la sikit, last week tak silap aku *cepat lupa* , aku jaga test biotech untuk budak-budak 2nd year. oh, aku ni darah gemuruh howkey, banyak kali berdiri depan orang pon still rasa gelabah bewak.. tataw kenapa jadi macam tu, tak reti nak handle. padahal, bebudak tu aku kenal je pon, hari-hari jumpa kat school kan. then, masa nak pass kertas soalan pon aku yang terketaqq lebih. hairan! di sebab kan aku gemuruh, jadi aku berpikir nak ajak kawan sebagai peneman, so at least aku tak takut sangat la.. aku pon keluar bilik tutorial tu untuk call kawan aku ni la kan, suara ni PELAN sangat, abes semua student tak kusyuk bila dengar aku cakap ala-ala berbisik tu kan :)

kalu ikutkan kedudukan bilik tutorial tu, cerah di dalam sebab lampu-lampu cerah yang mahal sangat tu, dan di luar bilik tutorial kawasan hitam, mmg gelap sbb takdak lampu *duit abes banyak pasang lampu kat bilik tutrial.. eh eh eh*, so bila aku cakap phone, aku bole nampak apa depa wat dari dalam, dan depa takkan nampak aku. depa ingat aku tataw ke depa sedang berbincang hoh? bila aku masuk, semua kelam kabut pebetoi itu ini kunun-kunun nak bagi aku tak syak yang depa sedang berbincang. haha. hati aku tercuit, rasa lawak sangat. sebab aku pon penah wat macam ni dulu. :)

then, masa aku jaga kat bahagian depan kelas, aku boleh nmpk lirik mata student nak tiru orang sebelah. dan sememangnya, aku pon wat macam tu jugak dulu. rasa lawak pulak, perangai tah hapa-hapa. macam nak mengendap orang mandi pon ada, memanjangkan leher, lirik mata tgok tepi dan kedudukan muka pandang straight. haha. hadoi.. bukan tu saja, da jugak bebudak yang letak nota kat lantai, buh kat kerusi kosong, buh bawah kertas jawapan,.. eh uollss ingat i tataw ke taktik kotor u tu! i makan garam lebih dati uolls taw.. haha.. dan harini aku check kertas student-student tersebut, ternyata markah depa semua tinggi-tinggi. bagus la, aku cuma mampu tolong begini je, selain dari tu, tak bole la kan..

so ni gambar mereka dari belakang, tak berani nak amik depan-depan. satg depa ckp, "gila hapa kakak ni..!"



aku rasa ampa yang baca entry ni, dan jikalau ampa maseh student mesti ampa penah wat bnda yang sama kan..??? ngaku je lah.. booo!!~

2 comments:

  1. yep... sekarang ni lagi slamba bukak buku depan boss :)

    ReplyDelete
  2. bz sesangat ker.. ciannya... xpa meh sni kita berehat sebentar bersama kit kat ngee... salam kenal dari saya..

    ReplyDelete

Greetings!

Dear friends, welcome to my page.